
Megbízónk nemzetközi autóipari gyártóvállalat, jelentős pozícióval rendelkezik a mechanikai fém alkatrészek és modulok gyártásában. Több mint 20 éve működik és fejlődik sikeresen Magyarországon, innovatív, hatékony és megbízható Tier1 beszállító partnere az autóipari vállalatoknak. Sikeres működésének alapköve a megrendelő partner vállalatok igényeinek a minőségi követelményeknek megfelelő, előirányzott határidőre és költségkereten belül történő teljesítése, az értékesítési és új termék bevezetési program szerint. Az értékesítési tervek és az új termék bevezetési projektek sikeres megvalósításához keresünk tapasztalt kulcsszakembert az alábbi pozícióba:
CUSTOMER SERVICE COORDINATOR
Feladatok
- NPI projektek lekövetése, aktív részvétel az új projektekben, vevő/mérnökség/gyártás koordináció
- A regionális értékesítési szervezet támogatása az ajánlatok kidolgozásában, a gyár képviselete
- Az értékesítési, szerződés teljesítési operatív folyamatok követése, különös tekintettel a értékesítési/szállítási problémák megoldására, reklamációk minőségügyi és kereskedelmi rendezésére
- Szoros együttműködés a projekt-team tagjaival, dokumentációk ellenőrzése, riportok elkészítése és lefolytatása az ügyvezető helyettes felé
- A folyamatos vevői kapcsolattartás támogatása, kommunikáció a kiemelt vevőkkel, kiszállítások ellenőrzése ▪ Aktív részvétel az auditokban, megszervezésükben, lefolytatásukban
Elvárások
- Mérnöki diploma, ideálisan gépészmérnök és gazdasági mérnök
- Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban, német nyelvtudás előny
- Képlékeny alakítási, hegesztési, felületkezelési gyártástechnológiák ismerete előny
- Többéves tapasztalat B2B kereskedelemben (előny: autóipar)
- Kiváló kommunikációs, együttműködési és koordinációs készség
- Jó problémamegoldó képesség, precíz munkavégzés
Amit megbízónk nyújt
- Kiemelt új NPI és értékesítési projektek OEM gyártók számára
- Fejlesztés- és eredményorientáltság-központú cégkultúra
- Magas színvonalú szakmai munka iránt elkötelezett csapat ▪ Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
- Cafeteria, negyedéves bónusz, kimagasló bejárási támogatás
- Sokrétű, újszerű feladatkör multinacionális vállalatnál
A munkavégzés helye
Székesfehérvár környékeA jelentkezés módja
Várjuk fényképes önéletrajzát a lenti e-mail címre. Kérjük az email tárgyában feltüntetni a pozíció pontos megnevezését: CUSTOMER SERVICE COORDINATOR, Székesfehérvár környékeElérhetőségi adatok
IMPC Personnel Hungária Kft.Kapcsolattartó: Nagy Judit
E-mail: 00619@impc.hrszoftver.hu
Mobil: +36-30-386-8362
Telefon: +36-22-500-240
Web: www.impc.hu
Nyilvántartási szám: 20158-1/2009-5100-678
További ajánlataink
COUNTRY SALES DIRECTOR (Budapest)MŰSZAKI VEVŐSZOLGÁLATI MÉRNÖK (Székesfehérvár környéke)
Összes állásajánlat megtekintése