Mentés PDF formátumban Álláshirdetés nyomtatása Álláshirdetés elküldése e-mailben




Megbízónk nemzetközi autóipari gyártóvállalat, jelentős pozícióval rendelkezik a mechanikai fém alkatrészek és modulok gyártásában. Több mint 20 éve működik és fejlődik sikeresen Magyarországon, innovatív, hatékony és megbízható Tier1 beszállító partnere az autóipari vállalatoknak. Sikeres működésének alapköve a megrendelő partner vállalatok igényeinek a minőségi követelményeknek megfelelő, előirányzott határidőre és költségkereten belül történő teljesítése, az értékesítési és új termék bevezetési program szerint. Az értékesítési tervek és az új termék bevezetési projektek sikeres megvalósításához keresünk tapasztalt kulcsszakembert az alábbi pozícióba:
 

CUSTOMER SERVICE COORDINATOR

Feladatok

  • NPI projektek lekövetése, aktív részvétel az új projektekben, vevő/mérnökség/gyártás koordináció
  • A regionális értékesítési szervezet támogatása az ajánlatok kidolgozásában, a gyár képviselete
  • Az értékesítési, szerződés teljesítési operatív folyamatok követése, különös tekintettel a értékesítési/szállítási problémák megoldására, reklamációk minőségügyi és kereskedelmi rendezésére
  • Szoros együttműködés a projekt-team tagjaival, dokumentációk ellenőrzése, riportok elkészítése és lefolytatása az ügyvezető helyettes felé
  • A folyamatos vevői kapcsolattartás támogatása, kommunikáció a kiemelt vevőkkel, kiszállítások ellenőrzése ▪ Aktív részvétel az auditokban, megszervezésükben, lefolytatásukban

Elvárások

  • Mérnöki diploma, ideálisan gépészmérnök és gazdasági mérnök
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban, német nyelvtudás előny
  • Képlékeny alakítási, hegesztési, felületkezelési gyártástechnológiák ismerete előny
  • Többéves tapasztalat B2B kereskedelemben (előny: autóipar)
  • Kiváló kommunikációs, együttműködési és koordinációs készség
  • Jó problémamegoldó képesség, precíz munkavégzés

Amit megbízónk nyújt

  • Kiemelt új NPI és értékesítési projektek OEM gyártók számára
  • Fejlesztés- és eredményorientáltság-központú cégkultúra
  • Magas színvonalú szakmai munka iránt elkötelezett csapat ▪ Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
  • Cafeteria, negyedéves bónusz, kimagasló bejárási támogatás
  • Sokrétű, újszerű feladatkör multinacionális vállalatnál

A munkavégzés helye

Székesfehérvár környéke

A jelentkezés módja

Várjuk fényképes önéletrajzát a lenti e-mail címre. Kérjük az email tárgyában feltüntetni a pozíció pontos megnevezését: CUSTOMER SERVICE COORDINATOR, Székesfehérvár környéke

Elérhetőségi adatok

IMPC Personnel Hungária Kft.
Kapcsolattartó: Nagy Judit
E-mail: 00619@impc.hrszoftver.hu
Mobil: +36-30-386-8362
Telefon: +36-22-500-240
Web: www.impc.hu
Nyilvántartási szám: 20158-1/2009-5100-678
További ajánlataink
COMMERCIAL DIRECTOR (Budapest)
SALES REPRESENTATIVE (Hungary & Romania) (Budapest)

Összes állásajánlat megtekintése